Sześć książek, które powinieneś znać

Książki zajmują ważne miejsce w moim życiu, dlatego staram się regularnie zasilać domową biblioteczkę i poszerzać swoją wiedzę. I choć może nie jestem jakimś super czytelnikiem, bo pochłaniam raptem kilkanaście książek rocznie, to lekturę uważam za jedną z najważniejszych aktywności w czasie wolnym. Dziś prezentuję sześć książek, które w mojej ocenie są ważne i warto je znać. Nie będą to jednak szczegółowe recenzje…

Czytaj dalej

Content nie jest królem

Choć to nie leży do końca w moim interesie, to zdradzę Wam sekret. Content wcale nie jest królem. Tak samo jak blogowanie, komunikacja czy media społecznościowe. To wszystko są narzędzia, które prowadzą do prawdziwego króla. A jest nim… UŻYTECZNOŚĆ. Budowanie społeczności, tworzenie treści, blogowanie, komunikacja, produkcja – wszystko to są ścieżki, które mają użytkownika doprowadzić do produktu lub usługi, która będzie dla niego użyteczna.…

Czytaj dalej

Skąd wzięła się moda na content marketing?

Content marketing, to ostatnimi czasy jedno z najczęściej odmienianych przez wszystkie przypadki pojęć w „branży”. Sam tylko Brand24 dostarcza nawet po kilkadziesiąt wyników do tej frazy dziennie. Słowem – dzieje się w kwestii contentu. Chciałoby się rzec – nareszcie. Agencje i klienci przejrzeli na oczy i dostrzegli w końcu wartość, jaką niesie za sobą kreowanie wysokiej jakości komunikatów. Odnoszę nawet wrażenie, że w ostatnim czasie zapanowała…

Czytaj dalej

Na te pytania każdy tekst musi odpowiedzieć

Młodzi adepci sztuki dziennikarskiej uczeni są, że teksty, które oddają swoim czytelnikom aby były kompletne, powinny odpowiadać na pytania: kto, co gdzie, kiedy, dlaczego i z jakim skutkiem. Dlaczego to jest ważne? I jak to ma się do biznesu? Odpowiedź poniżej. Artykuł, czy to w prasie codziennej, czasopiśmie, czy portalu internetowym ma za zadanie przekazać czytelnikowi jakąś informację lub rozwiązać jego problem. Aby…

Czytaj dalej

Kontekst is King

Treść w marketingu jest jednym z ważniejszych oręży w walce o klienta. Mówi się o tym coraz głośniej i odważniej chociażby w kontekście SEO, ale… Przygotowanie dobrego contentu jest istotne, choć to jest tylko jedna strona medalu. Drugą, równie ważną – a może nawet ważniejszą, jest sprawienie, aby tę treść ktoś chciał przeczytać. Sam content to za mało Dobry content, który odpowiada na problemy…

Czytaj dalej

Dobre treści kluczem do wyszukiwarki

Czasy tradycyjnego SEO opartego na dużej ilości linków odeszły bezpowrotnie w przeszłość. To już było, minęło i raczej nie wróci. Dziś Google stawia na jakość. Dobre treści, polecenia znajomych, tylko wartościowe linki – to jest klucz do tego, aby być obecnym w wynikach wyszukiwania. Co to są dobre treści W największym skrócie pisząc, dobre treści to takie, które niosą jakąś wartość dla użytkownika.…

Czytaj dalej