SEO copywriting – 10 wskazówek jak robić to dobrze

SEO Copywriting

Jedną z najważniejszych zasad copywritingu jest to, że teksty nie mają być ładne. One mają być skuteczne. I z jednej strony mają promować markę, dawać czytelnikom użyteczne informacje, z drugiej sprawiać, żeby na stronę internetową czy blog przychodzili użytkownicy. I to jest zadanie, które realizuje dla wydawców SEO copywriting.

Czytaj dalej

W 2018 roku Twitter wraca do łask?

Twitter

W pierwszym kwartale tego roku Twitter urósł o 6 milionów nowych użytkowników, którzy przynajmniej raz w miesiącu się do niego logują. Na całym świecie korzysta z niego już 336 milionów osób. Takie dane niedawno podali przedstawiciele Twittera. Serwis poza tym, że znów rośnie, zaczyna zarabiać.

Czytaj dalej

Warsztat pracy skutecznego marketera

Jak zarządzać swoim czasem, zadaniami i co zautomatyzować, aby zawsze robić tylko to, co najważniejsze? Zapraszam na wycieczkę. Dziś nieco odsłaniam przed Wami swój warsztat pracy. Część I: Zarządzanie czasem i zadaniami Centrum zarządzania moim czasem jest Todoist. To jest miejsce, w którym mam uszeregowane i spisane wszystkie projekty, rozmaite przypomnienia, a także podłączony do niego kalendarz Google, mail i telefon. Każdy…

Czytaj dalej