SEO copywriting – 10 wskazówek jak robić to dobrze

SEO Copywriting

Jedną z najważniejszych zasad copywritingu jest to, że teksty nie mają być ładne. One mają być skuteczne. I z jednej strony mają promować markę, dawać czytelnikom użyteczne informacje, z drugiej sprawiać, żeby na stronę internetową czy blog przychodzili użytkownicy. I to jest zadanie, które realizuje dla wydawców SEO copywriting.

Czytaj dalej

W 2018 roku Twitter wraca do łask?

Twitter

W pierwszym kwartale tego roku Twitter urósł o 6 milionów nowych użytkowników, którzy przynajmniej raz w miesiącu się do niego logują. Na całym świecie korzysta z niego już 336 milionów osób. Takie dane niedawno podali przedstawiciele Twittera. Serwis poza tym, że znów rośnie, zaczyna zarabiać.

Czytaj dalej

Warsztat pracy skutecznego marketera

Jak zarządzać swoim czasem, zadaniami i co zautomatyzować, aby zawsze robić tylko to, co najważniejsze? Zapraszam na wycieczkę. Dziś nieco odsłaniam przed Wami swój warsztat pracy. Część I: Zarządzanie czasem i zadaniami Centrum zarządzania moim czasem jest Todoist. To jest miejsce, w którym mam uszeregowane i spisane wszystkie projekty, rozmaite przypomnienia, a także podłączony do niego kalendarz Google, mail i telefon. Każdy…

Czytaj dalej

10 trendów social media na 2018 rok

Trendy social media 2018

W ubiegłym roku, gdy pisałem podobny tekst niemal w całości poświęciłem go Facebookowi, z którego w Polsce, wg danych audience insights korzysta około 15 milionów osób. W tym roku do tematu podchodzę szerzej. Poniżej przedstawiam 10 trendów social media, które moim zdaniem mają największą szansę się rozwinąć w 2018 roku. 1. Jeszcze więcej wideo Wideo jako jeden z najważniejszych trendów w social…

Czytaj dalej

Jaki będzie Facebook w 2017 roku?

Media społecznościowe – a zwłaszcza Facebook – to ważny element internetu i już dawno nie są jedynie dostarczycielem rozrywki dla użytkowników. Dla coraz większej grupy odbiorców social media stanowią też źródło newsów. Możliwości, jakie dają obecnie urządzenia mobilne oraz rozwiązania proponowane przez np. Facebooka sprawiają, że ta gałąź internetu jest coraz ważniejsza i wydawcy, aby liczyć się w walce o użytkownika, muszą…

Czytaj dalej