Warsztat pracy skutecznego marketera

Jak zarządzać swoim czasem, zadaniami i co zautomatyzować, aby zawsze robić tylko to, co najważniejsze? Zapraszam na wycieczkę. Dziś nieco odsłaniam przed Wami swój warsztat pracy. Część I: Zarządzanie czasem i zadaniami Centrum zarządzania moim czasem jest Todoist. To jest miejsce, w którym mam uszeregowane i spisane wszystkie projekty, rozmaite…

Czytaj dalej

10 trendów social media na 2018 rok

Trendy social media 2018

W ubiegłym roku, gdy pisałem podobny tekst niemal w całości poświęciłem go Facebookowi, z którego w Polsce, wg danych audience insights korzysta około 15 milionów osób. W tym roku do tematu podchodzę szerzej. Poniżej przedstawiam 10 trendów social media, które moim zdaniem mają największą szansę się rozwinąć w 2018 roku.…

Czytaj dalej

Jaki będzie Facebook w 2017 roku?

Media społecznościowe – a zwłaszcza Facebook – to ważny element internetu i już dawno nie są jedynie dostarczycielem rozrywki dla użytkowników. Dla coraz większej grupy odbiorców social media stanowią też źródło newsów. Możliwości, jakie dają obecnie urządzenia mobilne oraz rozwiązania proponowane przez np. Facebooka sprawiają, że ta gałąź internetu jest coraz…

Czytaj dalej

Na co mediom tradycyjnym media społecznościowe?

Praktycznie każde wystąpienie na temat mediów społecznościowych zaczynam od zdania, że gdyby Facebook był krajem, to byłby trzecim najludniejszym państwem na świecie. W serwisie jest już zarejestrowanych ponad 1,55 mld użytkowników. Dla porównania, ludność Polski to niecałe 40 mln osób. Z danych, do których udało mi się kilka miesięcy temu…

Czytaj dalej

„Namber łan” wart prawie milion złotych

Poseł Tomasz Makowski z PSL jest postacią, o której w ostatnich dniach usłyszała cała Polska. Namber łan stał się hitem nie tylko w sieci, ale również tej perle kampanii udało się przebić do mediów tradycyjnych. Komentarze są w większości szydercze, ale może paradoksalnie ten rozgłos niemal na finiszu kampanii będzie…

Czytaj dalej