Celem Getting Things Done jest zwolnienie umysłu od konieczności pamiętania o wszystkim, a jednocześnie zapanowanie nad zobowiązaniami, jakie posiadamy.
Jako skuteczny sprzedawca od lat jestem wierny jednej zasadzie, „Klient nie chce kupić młotka, on chce wbić gwóźdź.” To zdanie jest moim zawodowym motto niemal od początku pracy zarówno w sprzedaży, jak i w mediach czy marketingu. Od 2008 roku zawodowo zajmowałem się skuteczną sprzedażą, marketingiem internetowym, content marketingiem, social media i public relations, aby złączyć te doświadczenia w jedną całość w największej Grupie Medialnej na Warmii i Mazurach, gdzie od 2015 do 2018 roku odpowiadałem za strategię i rozwój mediów społecznościowych, a także wskazywałem ścieżki monetyzacji tego kanału. Od 2015 roku przeprowadziłem dla klientów skuteczne działania Facebook Ads za kwotę ponad 300 tysięcy złotych. Obecnie dbam o marketing Koncesjonera marek Renault i Dacia na Warmii i Mazurach. Pomagam też klientom usprawniać procesy marketingowe w ich firmach.
Mam też za sobą doświadczenie z pracy w grupie medialnej, telewizji, małych starupach oraz globalnej firmie. Od czasu do czasu zdarza mi się też opowiadać w różnych miejscach o mediach społecznościowych i o tym, jak na lokalnym rynku