Pinterest: 5 sposobów na jego wykorzystanie

Pinterest to portal społecznościowy, który jest przeznaczony do gromadzenia materiałów obrazkowych i wideo. Użytkownik może porządkować sobie te elementy tematycznie tak, aby łatwo mógł potem znaleźć interesującą go informację. Pinterest powstał w 2010 roku w USA, w Polsce Megapanel pierwszy raz odnotował jego obecność w roku 2012. W lutym, gdy raport Megapanelu się pojawił, Pinterest odwiedzało 130 tys. użytkowników. Miesiąc…

Czytaj dalej

Bloger i dziennikarz to nie konkurenci

Internet się zmienia, akcent na społeczności od kilku lat jest coraz bardziej widoczny. Ba, odważę się napisać, że nie ma dziś internauty, który choć raz nie zetknął się z blogiem, a zdecydowana większość z nas jakieś „pamiętniki” śledzi. Dzisiejszy bloger nie pisze już pamiętnika do szuflady, a coraz częściej swoim zasięgiem może zawstydzić niejeden portal, w którym pracują „profesjonalni” redaktorzy. Czy więc nadchodzi era upadku dziennikarstwa…

Czytaj dalej

Social media a pozycjonowanie

Media społecznościowe niemal z dnia na dzień stają się coraz ważniejszym miejscem w internecie dla każdego z nas. Wciąż przybywa użytkowników, którzy właśnie tam sięgają po informacje, zabawę, produkty czy usługi. Można więc powiedzieć, że social media kawałek po kawałku odkrajają tort wyszukiwarkom i coraz większą rolę spełniają w dostarczaniu użytkownikom tego, po co do internetu przyszli. Jakby rola mediów społecznościowych nie rosła, to wszukiwarki i tak w dalszym…

Czytaj dalej