10 trendów social media na 2018 rok

Trendy social media 2018

W ubiegłym roku, gdy pisałem podobny tekst niemal w całości poświęciłem go Facebookowi, z którego w Polsce, wg danych audience insights korzysta około 15 milionów osób. W tym roku do tematu podchodzę szerzej. Poniżej przedstawiam 10 trendów social media, które moim zdaniem mają największą szansę się rozwinąć w 2018 roku.…

Czytaj dalej

6 funkcji Facebooka, które pomogą rozwinąć Twój biznes

Na każdym szkoleniu, które prowadzę podkreślam, że Facebook to potężne narzędzie, które pozwala skutecznie rozwijać biznes. To też narzędzie, które generuje duże zasięgi i w przypadku gazety, dla której pracuję źródło blisko 1/3 ruchu na stronach www. Nie dziwi więc, że co chwila pojawiają się coraz to nowe możliwości jeszcze…

Czytaj dalej

Facebook Ads – czy warto?

Kilka dni temu na jednym z branżowych serwisów czytałem, że z reklam Facebook Ads korzysta już 5 milionów firm, a ponad połowa z nich robi to za pomocą urządzeń mobilnych. Czy to dziwne? Dla mnie absolutnie nie. Facebook to medium, z którego tylko w naszym kraju korzysta ponad 15,5 miliona…

Czytaj dalej

Copywriter ma pisać skutecznie

Klient, który szuka copywritera do współpracy często chce pracować z osobą, która ma „lekkie pióro”. Tylko czy ktoś kiedykolwiek zastanawiał się, co to właściwie oznacza. Czy „lekkie pióro” to umiejętność pisania na każdy temat ładnych poematów czy może klientom chodzi o coś zupełnie innego? W mojej ocenie sprawa jest prosta.…

Czytaj dalej

Wszystko da się zmierzyć, nawet public relations

Public Relations to dziedzina, której zadaniem jest budowanie reputacji marki i jej produktów. Skuteczność działań jest w dużej mierze  oparta na umiejętnościach „miękkich”, których opanowanie pozwala na budowanie relacji z kluczowymi dla marki dziennikarzami i influencerami. Decydując się na działania public relations trzeba mieć jednak świadomość, że budujemy coś, co…

Czytaj dalej

Social media, kto za to odpowiada?

Mało znam firm, w których funkcjonują departamenty: Public Relations, Marketing i Social Media. Wielu przedsiębiorców nie widzi potrzeby budowania trzech dedykowanych zespołów odpowiedzialnych za dotarcie do klientów lub ich zwyczajnie na to nie stać. Zanim narodziła się profesja social media specialist za media społecznościowe odpowiadał, no właśnie, kto – marketingowiec…

Czytaj dalej