10 trendów social media na 2018 rok

Trendy social media 2018

W ubiegłym roku, gdy pisałem podobny tekst niemal w całości poświęciłem go Facebookowi, z którego w Polsce, wg danych audience insights korzysta około 15 milionów osób. W tym roku do tematu podchodzę szerzej. Poniżej przedstawiam 10 trendów social media, które moim zdaniem mają największą szansę się rozwinąć w 2018 roku.…

Czytaj dalej

6 funkcji Facebooka, które pomogą rozwinąć Twój biznes

Na każdym szkoleniu, które prowadzę podkreślam, że Facebook to potężne narzędzie, które pozwala skutecznie rozwijać biznes. To też narzędzie, które generuje duże zasięgi i w przypadku gazety, dla której pracuję źródło blisko 1/3 ruchu na stronach www. Nie dziwi więc, że co chwila pojawiają się coraz to nowe możliwości jeszcze…

Czytaj dalej

Facebook Ads – czy warto?

Kilka dni temu na jednym z branżowych serwisów czytałem, że z reklam Facebook Ads korzysta już 5 milionów firm, a ponad połowa z nich robi to za pomocą urządzeń mobilnych. Czy to dziwne? Dla mnie absolutnie nie. Facebook to medium, z którego tylko w naszym kraju korzysta ponad 15,5 miliona…

Czytaj dalej

Copywriter ma pisać skutecznie

Klient, który szuka copywritera do współpracy często chce pracować z osobą, która ma „lekkie pióro”. Tylko czy ktoś kiedykolwiek zastanawiał się, co to właściwie oznacza. Czy „lekkie pióro” to umiejętność pisania na każdy temat ładnych poematów czy może klientom chodzi o coś zupełnie innego? W mojej ocenie sprawa jest prosta.…

Czytaj dalej

Wszystko da się zmierzyć, nawet public relations

Public Relations to dziedzina, której zadaniem jest budowanie reputacji marki i jej produktów. Skuteczność działań jest w dużej mierze  oparta na umiejętnościach „miękkich”, których opanowanie pozwala na budowanie relacji z kluczowymi dla marki dziennikarzami i influencerami. Decydując się na działania public relations trzeba mieć jednak świadomość, że budujemy coś, co…

Czytaj dalej